Մայրենի

 

 

  1. Բացատրի՛ր, թե ընդգծված բայերի իմաստների տարբերությունը ո՞րն է:

Փայտը կոտրեցի: – Փայտը կոտրատեցի:
Կողպեքը չխկաց ու բացվեց: – Կողպեքը չխկչխկաց ու բացվեց:
Հանկարծ թփերը խշշացին: – Հանկարծ թփերը խշխշացին:
Վարպետը պաստառները պատից պոկեց: – Վարպետը պաստառները պատից           պոկոտեց:

 

Առաջինում քիչ քանակով գործողություն

Երկրորդում օգտագործվել է բազմապատիկ ածանց, շատ քանակով  գործողություն:

 

  1. Ա և Բ շարքի բառերի տարբերությունը գտի՛ր: Բ շարքը տրված բայերով շարունակի՛ր:

Ա                     Բ

Կտրել –         կտրատել
կտրտել
թռչել –           թռչկոտել
թռվռալ
վազել –          վազվզել:

Պատռել- պատառոտել, նստել- նստոտել, ջարդել-ջարդտել, ծակել-ծակծկել, ցատկել -ցատկոտել, ճխլել-ճխլտել: Ծամել-ծամծմել, կռռալ-կռկռալ, թափել-թափթփել, կապել-կապկպել,      թշշալ-թշթշալ:

  1. Կտրել, կտրատել, թռչել, թռչկոտել բայերով կազմի՛ր նախադասություններ:

Ես կարողացա կտրել ձեռքով  տաղտակ:

Ես տեսա ինչպես մի մարդ հազար կտորի կտրատեց մի սառցե արձան:

Ես կցանկանայի թռչել օդապարիկով:

Ինձ թվում է, որ մենք բոլորս երազել ենք թռչկոտել ամպի վրա:

Ինքնագնահատում

Ես եթե լինեի ուսուցիչ ինքս ինձ կգնահատեյ 8 կամ 9 ես յադ գնահատականերից ուախ կլինեմ  ես շատ շատ հցանկանայ դրա համար ես սքսեցի լավ սովորել բայց ինձ խանգարումեն դասարացիներիս գոռոցները փսփսոցները և այլն: Ես մեծ հաճույքով եմ ստանում այստեղ սովորել: Եվ ես ուրախ եմ, որ այստեղ եմ սովորում: